Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες παραδίδονται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες συμβουλευτείτε τον πίνακα στη σελίδα “Τρόποι Αποστολής”.
Ποιά είναι τα έξοδα αποστολής;
Τα έξοδα αποστολής είναι 2€ για όλη την Ελλάδα. Αν επιλέξετε την αντικαταβολή ως τρόπο πληρωμής θα έχετε επιπλέον κόστος 3€. Για την Κύπρο, τα έξοδα αποστολής είναι 8€, χωρίς τη δυνατότητα αντικαταβολής. Για αποστολές στην υπόλοιπη Ευρώπη, παρακαλούμε επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο (+30) 210 6617325-7 ή μέσω email στο info@milanimakeup.gr
Παρέλαβα λάθος προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;
Αν η ηλεκτρονική σας παραγγελία δεν έφτασε όπως έπρεπε, καλέστε μας στο (+30) 210 6617327 για βοήθεια.
Το προϊόν μου έφτασε κατεστραμμένο, τί πρέπει να κάνω;
Εάν παραλάβατε κατεστραμμένα προιόντα, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και όλα τα περιεχόμενα και επικοινωνήστε μαζί μας στο (+30) 210 6617327 για να σας βοηθήσουμε.
Πώς μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εντός 1 ώρας από την υποβολή της στο (+30) 210 6617327 (Δευ-Παρ 9πμ -5μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice@milanimakeup.gr γράφοντας ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας, και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημα σας. Τροποποιήσεις σε παραγγελία που έχει ήδη υποβληθεί, δεν είναι εφικτές.
Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;
Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 210 6617327 (Δευ-Παρ 9πμ-5μμ) προκειμένου να μας αναφέρετε τους λόγους επιστροφής και να σας καθοδηγήσουμε αναλόγως. Η επιστροφή δεν μπορεί να υπερβαίνει τις πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης, όπως αυτή αποδεικνύεται από τα έγγραφα παραλαβής, όλα τα προϊόντα οφείλουν να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν και να έχετε εξασφαλίσει ότι δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί.
Κάθε επιστροφή θα γίνεται στη διεύθυνση: Α.Γ. ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΛΗΣ Α.Ε.,Κλεισθένους 268, 15344 Γέρακας Αττικής , Ελλάδα
Με όποιο τρόπο και αν επιλέξετε να επιστρέψετε το δέμα σας, παρακαλούμε να διατηρήσετε την απόδειξη με τον αριθμό αποστολής για να κατοχυρωθείτε για την αποστολή τους στην ατυχή περίπτωση που δεν λάβουμε το επιστρεφόμενο δέμα. Δεν μπορούμε να δεχθούμε την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα δέματα που χάνονται κατά τη μεταφορά.
Ποιό είναι το κόστος της επιστροφής των προϊόντων;
Αν η επιστροφή γίνεται για άλλους λόγους από ελαττώματα στα προϊόντα, ελλείψεις ή λάθη στην παράδοση, θα πρέπει να αναλάβετε το κόστος αποστολής των προϊόντων πίσω σε εμάς. Το ακριβές ποσό της μεταφοράς θα τροποποιηθεί έπειτα από συνεννόηση με τη συνεργαζόμενη εταιρεία κούριερ που θα αναλάβει τη μεταφορά.
Ποιά προϊόντα δεν επιστρέφονται;
Τα είδη των οποίων η συσκευασία επιτρέπει οποιασδήποτε μορφής χρήση, όπως τα foundation, οι πούδρες, οι υγρές βάσεις (primers) και τα βερνίκια νυχιών, δεν επιστρέφονται.
Μπορώ να κάνω αλλαγή σε προϊόντα;
Οι αλλαγές προϊόντων δεν είναι εφικτές. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο-α προϊόν -τα, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία όπως αναφέρεται παραπάνω και στη συνέχεια να υποβάλλετε νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε.
Παρέλαβα ένα δώρο. Μπορώ να το επιστρέψω;
Αν θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία επιστροφών όπως περιγράφεται ανωτέρω.
Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγοράστηκε σε καταστήματα PerfumeMall Beauty Drops ή σε κόρνερ άλλων καταστημάτων;
Στη Milani Cosmetics Greece Online, μπορούμε να δεχτούμε τις επιστροφές για προϊόντα που αγοράστηκαν αποκλειστικά από την ιστοσελίδα μας. Προϊόντα που αγοράστηκαν από οποιοδήποτε φυσικό σημείο πώλησης (κατάστημα ή corner) θα πρέπει να επιστραφούν εκεί από όπου αγοράστηκαν. Τα προϊόντα που αγοράζονται σε φυσικό κατάστημα ή σε άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα εκτός του www.milanimakeup.gr υπόκεινται στην εκάστοτε πολιτική επιστροφής του κάθε καταστήματος.
Είμαι επαγγελματίας και ενδιαφέρομαι για τη μεταπώληση των προϊόντων Milani. Τί πρέπει να κάνω;
Επισκεφθείτε το τμήμα B2B στην ιστοσελίδα μας για να στείλετε ηλεκτρονικά το αίτημά σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας.
Δεν βρήκατε απάντηση στο ερώτημά σας;
Πηγαίνετε στη Φόρμα Επικοινωνίας και στείλτε μας την ερώτησή σας με email.